|
|

Rang: Nieuw lid Groep: Member
|
salaamoe aliakoem wrwb massallah ik ben vandaag nieuw op deze site en soebhanllah ben eerst naar dit onderwerp gegaan masallah voor de gene die de sahada nog niet gedaan hebben moge allah ze steunen inchallah en helpen en voor de bekeerd moslims molima's welkom in de islam massallah salaam xxzuster
|
|
 Rang: Moderator Groep: fundamenten
, mannen, moderators, quran, ramadan, wetenschap
|
Wa ´Alaikumus Salaam wa Rahmatoellahie wa Barakatoehoe beste zuster,
welkom op walidin.com, u kunt zich voorstellen in forum 'kennismaking' en Insha ´Allah zie ik u nog actief hier.
|
|

Rang: Forum lid Groep: Member
|
Assalaamu 'alaykum wa rahmatullaahi wa barakaatuhuu
Subhanallaah! Het is inspirerend om over bekeerden en niet-Moslims die met bewondering kijken naar Islam te lezen. Ik zou graag meer willen lezen van jullie; hoe jullie interesse kregen en wat daarop volgde. Insha Allah.
Wassalaam
"Allah belast geen ziel boven haar vermogen" (Quraan)
"O, gij die gelooft, gebruikt elkanders eigendom niet met leugen en bedrog maar handelt bij onderlinge overeenkomst. En pleeg geen zelfmoord. Voorzeker, God is u Genadevol." (Quraan)
|
|

Rang: Advanced Groep: Member
|
Anissa D. wrote:Weet je , met al die strekkingen... Ik probeer gewoon de souna van de profeet  te volgen insha'Allah Er komen wel weinig reacties op mijn topics :( Ghair insha'Allah Precies, dat heb ik ook. Gewoon je best doen, zoals in de hadith en Koran beschreven staat en niet bij een speciaal iets.
|
|

|
salam aleykum llieve zuster ik ben anderhalf jaar geleden bekeerd en zou graag beginnen bidden en een hoofddoek dragen, inshallah ka je me een beetje meer uitleg geven,vooral over het bidden want dat is echt heel moeilijk...
Liefs scarlett
|
|
|
Op de site van de Wereldomroep staat een filmpje met drie bekeerlingen die voor het eerst aan meedoen aan de ramadan. Quotes uit het commentaar onder het filmpje: "Stom gedoe van onwetende vrouwen. Het zou verboden moeten worden, je tot die 5x per dag op je knieen te moeten liggen diktatuur te bekeren." "Ga een keer op bezoek bij een moslim en je zult zien hoe gastvrij je wordt ontvangen, dat is wel heel anders bij nederlandse mensen." Arabische versie.
|
|
|
Guest |