Asalaam Alaikoem gast! Zoeken | Actieve onderwerpen | Leden | Aanmelden | Registreren

Film: De onthulling van Wilders’ misleiding Opties
Dar al-Tarjama
Gepost: Tuesday, April 15, 2008 11:27:02 AM

Rang: Nieuw lid
Groep: Member

In deze film laat Fadel Soliman (Bridges Foundation) zien hoe de betekenis van de Qoer’aanverzen gemanipuleerd zijn door slechts een druk op de knop. Hij vertelt over de achtergrond van de imaam die met een zwaard in zijn hand een preek geeft, en onthult het daadwerkelijke doel van de film. Tevens roept hij iedereeen – moslims en niet-moslims – op tot samenwerking. Deze film is gericht aan niet-moslims, maar moslims kunnen er zeker ook een boel van opsteken:

De onthulling van Wilders’ misleiding, nu op de Nederlandse website van Dar al-Tarjama.

Dar al-Tarjama
malsiisalie
Gepost: Monday, September 29, 2008 7:04:47 PM

Hoeveel woorden je ook wil gebruiken

De film van wilders zet moslims in een hoek. Dat is niet goed. Het is niet goed dat Wilders alle moslims over een kam scheert

Wat wilders wil laten zien is dat 5-10 % van moslims, echt fanatiek is, en echt geweerd moeten worden in deze maatschappij.

Wie wil er leven met fanatiekelingen, asociaal, niet genegen tot welke medeleven, en a-sociaal gedrag ook,

...die hun geloof hen opdraagt te doden, te liegen, te stelen, te manipuleren....

Deze beelden zijn met geen 100 duizend woorden te niet te doen. Omdat ze simpelweg gebeurd zijn, en nog steeds gebeuren

Daarnaast worden de feiten gestaafd door asielzoekers die in Nederland uit Arabische landen komen, die van eerste hand laten weten hoe on-menselijk de islam is. Dat is logisch, want mo-hammed zelf was on-menselijk, en behandelde mensen als beesten.

Wie zaait zal oogsten. Liefde is de vervulling van de wet. Heb je naaste lief. Dit gebod overtrad mo-hammed elke dag door zijn af-schuwelijke daden.

profeet van God? Wie kan zo-iets geloven. Je moet een heel wreed beeld van jezelf en de wereld hebben om zoiets aan te hangen en na te streven.
mortal
Gepost: Tuesday, September 30, 2008 11:04:31 AM

Rang: Moderator
Groep: fundamenten , mannen, moderators, quran, ramadan, wetenschap

Breng een bewijs voordat u met zulke beweringen komt, het is heel makkelijk om een kant te kiezen van mensen als wilders, dat is de makkelijkste wat iemand kan doen, en dan lopen beschuldigen en beledigen van een persoon die geliefd is voor meer dan 1 miljard, vertel mij, wie is asociaal en barbaars dan?

Als u hier kwam met de intentie om te leren zou u vragen stellen, maar gelijk begint u met rechtse propaganda, op een website die Islamitisch is, wie is hier asociaal?

U bent toch hier opgevoed, dit simpele woord asociaal moet u toch wel kennen, en op de juiste momenten durven te gebruiken?

Moge Allah ´Azza wa Jal ons beschermen tegen schaamteloze mensen.
malsialie2
Gepost: Saturday, December 06, 2008 11:57:52 AM

Ik snap niet waarom jullie als moslims deze onzin geloven

Ik heb een tijdje terug documentaires gezien van engelse makelarij (die zijn erg neutraal) van mannen die moskeeen uitkomen en echt een hele massa schreeuwt: doodt de amerikanen. Het gebeurde zo demonisch en zo fel, huun ogen waren vol van satans haat voor mensen.
De toeristische docu ondervroeg moslims op luchtige wijze, maar 1 man gaf zelfs toe iemand vermoord te hebben. Vol trots zei ie dat.......(de Ware God zegt: gij zult niet doden)

Echt vredelievend he?

Als je niet de hatseflats bewijzen van je medemoslims als zoete koek slikt, zul je erkennen en WETEN dat islam niet vredelievend is en ook helemaal niets te maken heeft met de leer die Jezus verkondigd heeft. (lees eventueel Mattheus-evangelie

De Ware God zegt: heb je naaste lief als jezelf

Jezus zei: Ik ben de Mensenzoon.

JEzus zei: De Mensenzoon moet verheven zoals Mozes de slang in de woestijn hief. Maar de Mensenzoon zal oovergeleverd (=verraden) worden door mensen, en veel lijden, en na 3 dagen zal hij verrijzen.

(omhooggeheven = gekruisigd worden, zoals MOzes de slang in de woestijn op een hout hooghief, tone mensen die ernaar keken gezond werden) worden)

Jezus zei: Ik geef jullie een nieuw gebod: heb je naaste lief als jezelf. Dit is de vervulling van de wet en de profeten

Jezus zei: Ik ben de weg en de waarheid. Niemand komt tot de VAder (=God) dan door Mij.

Jezus zei ook: Wees niet bevreesd voor hen die je lichaam kunnen doden, wees liever bevreesd voor HEm (=God) die en de ziel en lichaam in de hel kan verderven.

Jezus heeft duidelijk gewaarschuwd voor valse profeten, Jezus zei: aan hun vruchten zullen jullie hen herkennen

(vlugge buit snelle roof types).

Een moordenaar, of dief zal nooit door de Ware God gestuurd zijn. Dan is die misleidt door een gevallen engel. Zelfs satan (of engelen die onder die ****** vallen, doet/doen zich voor als de engel Gabriel.
Stefanie
Gepost: Saturday, June 05, 2010 1:06:39 PM

Ik vind de film van Wilders belachelijk. Volgens mij kan je dan ook een film maken over andere religies die wreedheden ( hebben ) begaan. Ik ga er vanuit dat elk geloof vredelievend is, en dat het de mensen zijn die hun geloof misbruiken en het gevaarlijk maken. In de bijbel staan ook genoeg teksten die men zou kunnen misbruiken voor wreedheden tegen anders gelovigen. Ik ben zelf christen, en ik heb vrienden die moslim zijn. En we hebben respect voor elkaars geloof.

Onderstaande heb ik van een site geplukt:
De FBI arresteerde afgelopen weekend in drie Amerikaanse staten verschillende leden van de christelijke militante beweging Hutaree. Maandag zijn zij in staat van beschuldiging gesteld voor het plannen van een oorlog tegen de Amerikaanse overheid.

Dit is misschien niet in de media geweest, maar wel handig om even te weten dacht ik. Hieruit kunnen we concluderen dat ook niet elke christen vredelievend is.

Gebruikers aanwezig in dit onderwerp
Guest

Ga naar:
Je kunt geen nieuwe berichten posten in dit forum.
Je kunt niet antwoorden op berichten in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten verwijderen in dit forum.
Je kunt geen eigen berichten bewerken in dit forum.
Je kunt geen polls creëren in dit forum.
Je kunt niet stemmen op polls in dit forum.

WALIDIN.com Forum RSS : RSS

Contact de beheerder per email: Faizal Walidin